sobota, 26 listopada 2011

Je suis Marta


Ostatnio wiele się dzieje: kolokwia, zaliczenia itp., co powoduje oczywistą oczywistość, czyli brak czasu. Dziś wreszcie mogę zaprezentować wam coś nowego. Niestety, zdjęcia robiłam sama i to w dodatku w domowych pieleszach, więc wyszło baaardzo średnio ;) 

Ten set byłby bardzo tani, gdyby nie... buty ;) Bluzkę znalazłam w starych ubraniach mamy, a spódnica w stylu Chanel to łup z sh za całe 7zł. 





BLUZKA/BLOUSE borrowed | SPÓDNICA/SKIRT sh | TORBA/BAG borrowed |
BUTY/SHOES LASOCKI | BRANSOLETKI/BRACELETES NEW LOOK

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się spódniczka. Taka w stylu chanel, super !
    xoxo
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie do wiary, że masz dopiero 20 lat - w tej stylizacji dałabym z 10 więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio przyciemniłam włosy, co faktycznie mnie postarza, wiem o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie ;]] spódniczka jest super ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie prowadzisz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń