czwartek, 2 lutego 2012

Futro, koronka, złote guziki...









fot. Marlena

SWETEREK / SWEATER ZARA | KOŁNIERZ / FUR COLLAR STRADIVARIUS |
BLUZKA / BLOUSE PIMKIE | SPODNIE / PANTS ZARA |
BUTY / SHOES LASOCKI | TORBA / SHOPPER BAG PARFOIS


Ten zestaw był ostatnio przeze mnie często eksploatowany. Zmieniałam tylko doły. Sweterek z Zary mogę zdecydowanie zaliczyć do grona ciepłych, a więc upragnionych w tych dniach. Zdjęcia robione w takiej, a nie innej scenerii z powodu temperatury. Liczę na to, że mrozy szybko przeminą i będziemy cieszyć się nadchodzącą wiosną - ja już zbieram ciuchy na przyszły sezon, albo raczej pieniądze ;) No właśnie - zapraszam na moje aukcje na Allegro ;)

12 komentarzy:

  1. Torebka jest cudowna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Że też wcześniej tutaj nie zajrzałam...;>
    Torba wyśmienita!

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek łądny ale mnie najbardziej zachwycila torebka : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyglądasz ! Torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny jest ten sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek, torebka i kozaki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwycająca torebka w kolorze pięknego brązu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno czy Ty masz w domu lustro?

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobrze, ze masz. Ta uwaga na poczatku miala byc kąśliwa i przepraszam moze za zbyt szybka i niecelna. Po prostu obejrzalam na poczatku tylko ten post (ten sweterek nie lezy na Tobie korzystnie...i nie jest wedlug mnie fajny) ale pozniej zaciekawilas mnie i przejrzalam kilka stron. Masz lustro! i jestes swietna dziewczyna, masz zgrabne nogi,jestes sexy i masz swoj gust. Milego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń