piątek, 10 lutego 2012

NEW IN: Bershka online mym najlepszym przyjacielem



Zapowiadałam ostatnio nowości w mojej szafie i proszę, oto i one. Wszystko kupione online w Bershce i powiem Wam, że powoli zaczynam się uzależniać od regularnego sprawdzania nowych przecen w Bershce i pozostałych sklepach Inditexu. Ceny są bardzo przyzwoite ( ja za te rzeczy zapłaciłam niewiele ponad 100zł) a codziennie dokładane są jeszcze jakieś rzeczy - po damskie bluzeczki zajrzyjcie do Bershki, a po męskie do Pull&Bear. Ja właśnie czekam na kolejną paczkę :)

Mój Mężczyzna wie, że nie należy brać tego zbyt serio - mam nadzieję, że Wy również ;)





I tradycyjnie już, jak co miesiąc, moja ulubiona forma relaksu - nowy numer Elle (czy Wam prenumerata też tak późno przychodzi?) i kawa :) Bardzo podoba mi się okładkowa kurtka i zastanawiam się, jak zrobić sobie podobną. Macie jakieś pomysły? ;)

10 komentarzy:

  1. świetne zakupy:) też już robiłam kilkukrotnie zakupy na stronie Bershki i zawsze jestem z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i płaszczyk mnie zachwyciły! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę, niezłe te przeceny mają, muszę obejrzeć wszystko dokładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. matko, jak ja Ci tych szpilek zazdroszczę! Srebne obcasy to #1 na mojej liście życzeń na wiosnę. Tyle, że ja akuratbutów przez neta nie kupię, bo mam stopę tak wąską, że większość mi klapie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. srebrne buty!! z tymi diamentami to dobry pomysł, w końcu diamonds are forever, a kwiaty są memento mori ;dd

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty :)

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są te buty!;)

    OdpowiedzUsuń