niedziela, 1 stycznia 2012

2012 będzie dla nas

weheartit.com
Nie chcę marudzić, że w 2012 chcę zrzucić kilka cm w pasie, pojechać na wakacje do ciepłych krajów czy porzucić jakieś nawyki. Samo chcenie nic nie da, a zwykle na tym się kończy ;) 
2012 będzie udanym rokiem, bo będę w nim żyła pełnią życia - zaczynając od dziś. Może i głupio i patetycznie to brzmi, ale co z tego?
Żadnych pustych postanowień, a jedynie plany. Przejść spokojnie przez sesję, zrobić wreszcie wyprzedaż szafy i przeczytać 52 książki. Wiadomo, że się uda.

weheartit.com

3 komentarze:

  1. Również mam nadzieję, że ten rok będzie dla mnie cudowny i niezapomniany. Wierzmy, że się uda!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też zaczerpnęłam takie słodkie noworoczne obrazki z weheartit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja liczę, że tym razem wystarczy mi siły na realizację planów, ale tych doraźnych ;p bo noworocznych postanowień nigdy nie robię.
    Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje z poprzednich postów!

    OdpowiedzUsuń